Πριν από δύο χρόνια, ο κόσμος στη Μ. Βρετανία και όχι μόνο διέθεσε περίπου 560 εκατομμύρια ευρώ για να γιορτάσει το γάμο του πρίγκιπα Ουίλιαμ και της Κάθριν Μίντλετον. Αυτό είναι το ποσό που η ένωση εμπόρων της χώρας (British Retail Consortium) εκτιμά ότι ξοδεύτηκε σε ποτά και αγορά σουβενίρ, όπως κούπες, πιάτα ακόμα και προφυλακτικά, που είχαν κυκλοφορήσει για τον εορτασμό του γάμου,

Από την περασμένη Δευτέρα, αλλά και πριν ακόμα γεννηθεί το μωρό του ζευγαριού, μια ανάλογη καταναλωτική φρενίτιδα επικρατεί στους εμπορικούς δρόμους του Λονδίνου. Ο κόσμος αγοράζει φορμάκια, πιπίλες, κούκλες, σαλιάρες, απορρυπαντικά για βρεφικά ρούχα με κορώνες και λογότυπα σχετικά με το μωρό της βασιλικής οικογένειας, και άλλα, λιγότερο «σχετικά» αντικείμενα, όπως προσόψεις για κινητά τηλέφωνα, «συλλεκτικούς» εμφιαλωμένους χυμούς και γλυκά.

Το Κέντρο Ερευνών Εμπορίου της Μ. Βρετανίας εκτιμά ότι μέχρι να καταλαγιάσει ο ενθουσιασμός των Βρετανών, θα διατεθούν συνολικά περίπου 285 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά ειδών και υπηρεσιών που σχετίζονται με τη γέννηση του μωρού της Κέιτ και του Ουίλιαμ. Από αυτά, 100 εκατομμύρια θα ξοδευτούν για τους εορτασμούς (συμπεριλαμβανομένων 72 εκατομμύρια στην κατανάλωση αλκοόλ), 93 εκατομμύρια για παιχνίδια και σουβενίρ και 90 εκατομμύρια για βιβλία και διάφορα εκδοτικά προϊόντα.

Την ίδια στιγμή, στον υπόλοιπο κόσμο εκτιμάται ότι θα διατεθούν 65 εκατομμύρια ευρώ –κυρίως από Αμερικανούς- για την αγορά σουβενίρ, ενώ τα αντίστοιχα προϊόντα που είχαν κυκλοφορήσει το 1982 με την αφορμή της γέννησης του πρίγκιπα Ουίλιαμ πωλούνται σε δημοπρασίες στο eBay για εκατοντάδες ευρώ.