Αυτή η διάσημη μαμά μάς έχει συνηθίσει στις αποκαλυπτικές φωτογραφίες – άλλωστε, το μόντελινγκ το επιβάλλει! Αυτή τη φορά, το πανέμορφο μοντέλο επέλεξε το Instagram για να γνωστοποιήσει στο κοινό της τη συνεργασία της με το γνωστό οίκο Calvin Klein. Μιας, λοιπόν, και το θέμα μας είναι η συλλογή εσωρούχων της εταιρείας, η εντυπωσιακή καλλονή φωτογραφίζεται σε ένα selfie φορώντας απλά τα απολύτως απαραίτητα.

Πρόκειται για μια νέα στρατηγική προώθησης της εταιρείας μέσα από τα social media, με τίτλο το hashtag «#mycalvins», που φαίνεται να έχει ομολογουμένως τεράστια απήχηση. Από τη στιγμή που η συγκεκριμένη φωτογραφία ανέβηκε στο λογαριασμό της Μιράντας και μέσα στα πρώτα 30 λεπτά, τα likes έφτασαν τις 40.000, ενώ μόλις λίγες ώρες μετά είχαν αγγίξει τις 175.000! Δικαιολογημένα, θα μπορούσε να πει κάποιος, αν έριχνε και ο ίδιος μια ματιά…