Σύμφωνα τη νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 γυναικών και 500 εργοδοτών για λογαριασμό της αμερικανικής εταιρείας λογισμικού Microsoft και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Daily Mail, η απόκτηση παιδιού βελτιώνει τις δεξιότητες των γυναικών στο χώρο της εργασίας τους Μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνεται περίεργο, όμως είναι απόλυτα φυσιολογικά αν σκεφτεί κανείς ότι οι μητέρες εκπαιδεύονται να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα και την ίδια στιγμή να φροντίζουν τα παιδιά τους. Σύμφωνα με τη νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 γυναικών και 500 εργοδοτών: Το 62%, των μαμάδων ανταποκρίνεται καλύτερα στα εργασιακά τους καθήκοντα μετά τη γέννηση του παιδιού τους. Το 46% των μαμάδων, υποστηρίζει ότι διαχειρίζεται καλύτερα το χρόνο του, ενώ το 27% οργανώνει αποδοτικότερα την καθημερινότητά του και τις ασχολίες που πρέπει να φέρει σε πέρας. Με τα αποτελέσματα της έρευνας συμφώνησαν και οι εργοδότες. Το 57% εξ αυτών, υποστηρίζει ότι οι μαμάδες γίνονται πιο συνεργάσιμες σε αντίθεση με όσες δεν έχουν παιδιά. Το 35% διατείνεται ότι κάνουν καλύτερα πολλά πράγματα ταυτόχρονα και τέλος… Το 29% ισχυρίζεται ότι η εργασία των μητέρων βελτιώνεται γενικότερα μετά τη γέννα. Επιπλέον, το 34% των εργοδοτών παραδέχονται ότι εκτιμούν περισσότερο τις υπαλλήλους και πελάτισσες που είναι μητέρες. Η έρευνα, όμως, κατέληξε σε ακόμη ένα σπουδαίο συμπέρασμα. Διαπιστώθηκε ότι οι εργαζόμενες μητέρες αξιοποιούν περισσότερο την τεχνολογία, με το 37% να δουλεύει από το σπίτι, όταν δεν έχει τη δυνατότητα να πάει στο γραφείο. Καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα νέα gadgets που κυκλοφορούν στην αγορά. Μάλιστα, το 25% των μαμάδων, υποστηρίζουν ότι είναι πιο παραγωγικές από τους συζύγους ή συντρόφους τους. «Το εργασιακό περιβάλλον είναι πιο φιλόξενο για τις μητέρες. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τα ευρήματα της έρευνας. Οι φίλες μου, οι γυναίκες από το οικογενειακό μου περιβάλλον και οι συνάδελφοι, που είναι μητέρες, δεν παύουν να με εκπλήσσουν με την ικανότητά τους να κάνουν τα …ακατόρθωτα σε καθημερινή βάση», σχολίασε η Celine Naude, μέλος της Microsoft.