Σύμφωνα με το μη κερδοσκοπικό Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, 37 παιδιά πεθαίνουν κάθε χρόνο στην Αμερική μέσα σε αυτοκίνητα με υψηλή θερμοκρασία.  Το συμβούλιο δημοσίευσε μια έκθεση αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με την οποία 742 παιδιά στην Αμερική πέθαναν από τη θερμότητα σε οχήματα την περίοδο 1998 έως 2017. 42 παιδιά πέθαναν υπό αυτές τις συνθήκες το 2017, από 39 το προηγούμενο έτος. Μόλις 21 πολιτείες έχουν νόμους σχετικά με αυτό το θέμα, αναφέρει η έκθεση, 8 εκ των οποίων περιλαμβάνουν το ενδεχόμενο κατηγοριών για κακούργημα για άτομα που αφήνουν σκόπιμα ένα παιδί μόνο του. «Υπάρχει ένα ανομοιογενές σύστημα σε όλη τη χώρα», δήλωσε ο Amy Artuso, ανώτερος υπεύθυνος του προγράμματος συμβουλευτικής του Συμβουλίου. «Ζητάμε την κωδικοποίηση ή την αυξημένη συνέπεια σε όλες τις πολιτείες. Είτε να περάσει νομοθεσία είτε να βελτιωθεί η υπάρχουσα για την καλύτερη προστασία των παιδιών. « Η έκθεση επισημαίνει τις τρεις κύριες συνθήκες που οδηγούν στο φαινόμενο υπερθερμίας οχημάτων: το 55% ήταν οι γονείς ή άλλοι κηδεμόνες που εν αγνοία τους άφησαν το παιδί μόνο του, το 27% ήταν τα παιδιά που απέκτησαν από μόνα τους, στα κρυφά, πρόσβαση σε ένα αυτοκίνητο, και το 18% ήταν οι γονείς ή οι κηδεμόνες που σκόπιμα άφησαν ένα παιδί μέσα στο αμάξι. Συνήθως, ο κηδεμόνας σκοπεύει να αφήσει το παιδί στο αυτοκίνητο για λίγα μόνο λεπτά για να εκτελέσει μια αποστολή και δεν έχει κακόβουλη πρόθεση. Ωστόσο, ο ήλιος δημιουργεί «φαινόμενο θερμοκηπίου» στα οχήματα, σύμφωνα με μια μελέτη του 2005. Σε μια ημέρα 40 βαθμών, η θερμοκρασία σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να αυξηθεί κατά 19 βαθμούς σε μόλις 10 λεπτά. Το σώμα ενός παιδιού υπερθερμαίνεται ταχύτερα από ό,τι ενός ενήλικα και μπορεί να ξεκινήσει να καταρρέει νωρίτερα. «Θέλουμε οι γονείς να κοιτάζουν πάντα πριν κλειδώσουν», ανέφερε ο Artuso. «Πολλοί γονείς που έχουν ζήσει αυτόν τον εφιάλτη έχουν πει ότι το μυαλό τους ήταν στον αυτόματο πιλότο». Η Stephanie Salvilla από το Ορλάντο, Φλόριντα, είναι ένας από αυτούς τους γονείς. Ένα πρωί τον Ιούλιο του 2009, είχε κοιμηθεί μόλις τέσσερις ώρες και προσαρμοζόταν σε μια νέα ρουτίνα. Ο σύζυγός της έβαλε τα παιδιά στο αυτοκίνητο εκείνο το πρωί, οπότε δεν έβαλε μπουκάλια στο μπροστινό κάθισμα ως υπενθύμιση, όπως έκανε κανονικά. Η Salvilla άφησε πρώτα την 5χρονη κόρη της προτού πάει στη δουλειά της, όμως ο γιος της, Cannon, ηλικίας 5 μηνών, παρέμεινε πίσω στο αυτοκίνητο και στον καυτό ήλιο της Φλόριντα. Πέρασε την ημέρα της συζητώντας με τους συναδέλφους της για τον ίδιο και σχεδιάζοντας τις δραστηριότητες του Σαββατοκύριακου. Ήταν μετά τη δουλειά όταν βρήκε τον γιο της άψυχο στο αυτοκίνητό της. Η Salvilla μιλά τώρα με γονείς για να τους υπενθυμίσει ότι η εμπειρία θα μπορούσε να συμβεί σε οποιονδήποτε. «Ίσως αισθάνονται ότι ένας καλός γονέας δε θα μπορούσε ποτέ να ξεχάσει το παιδί του», είπε. «Ίσως αισθάνονται ότι η αγάπη τους για το παιδί τους θα υπερκαλύψει τα νευρικά κύτταρα και τα κύτταρα μνήμης». Η Salvilla συνεργάζεται επίσης με τον οργανισμό ασφαλείας KidsAndCars.org που υποστηρίζει την ανάγκη για τεχνολογία στα αυτοκίνητα που θα υπενθυμίζει στους γονείς να ελέγχουν το πίσω κάθισμα πριν κλείσουν και φύγουν. Η ίδια λέει ότι αυτές οι υπενθυμίσεις θα την είχαν βοηθήσει. «Με μια απλή αλλαγή ρουτίνας το πρωί, έχασα το γιο μου και ήταν δικό μου λάθος», είπε. «Χρειαζόμουν αυτά τα οπτικά σημάδια και δεν υπήρχαν.» Οι διατάξεις να απαιτούνται οπτικές ή ακουστικές υπενθυμίσεις για παιδιά που μένουν στα αυτοκίνητα έχουν συμπεριληφθεί στον ομοσπονδιακό νόμο SELF DRIVE, ο οποίος εισήχθη και πέρασε από τη Βουλή των Η.Π.Α. το 2017. Ο συγκρίσιμος AV START νόμος εισήχθη στη Γερουσία την ίδια χρονιά, πέρασε από την Επιτροπή Εμπορίου, Επιστήμης και Μεταφοράς και αναμένει επιβεβαίωση από την πλήρη Γερουσία. Ενώ οι υποστηρικτές περιμένουν αυτές τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις, οι ειδικοί συμβουλεύουν να αφήνετε το πορτοφόλι ή το κινητό τηλέφωνο στο πίσω κάθισμα ως προτροπή να κοιτάξετε πριν το κλείδωμα.