ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η αίσθηση ότι οδηγείς ένα ασφαλές και υπάκουο αυτοκίνητο, η αψεγάδιαστη οδική συμπεριφορά, η σταθερότητα της κατασκευής στις υψηλές ταχύτητες, με κάνουν και χαμογελώ. Επίσης η  ηλεκτρική κλειδαριά ασφαλείας παιδιών στις πίσω πόρτες με κεντρικό κλείδωμα, μου επιτρέπει να κλειδώνω εύκολα τις πίσω πόρτες και τα πίσω ηλεκτρικά για να μην ανοίγουν από μέσα.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Το σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού που διαθέτει το V40 είναι ιδανικό για μένα, που τα παιδιά μου αποσπούν συνέχεια την προσοχή. Το σύστημα Driver Alert Control βασίζεται σε μια μοναδική τεχνολογία η οποία μπορεί να προειδοποιήσει τον οδηγό εάν είναι κουρασμένος ή αφηρημένος σε ταχύτητες άνω των 65 km/h. Μέσω σημάτων από μια ψηφιακή κάμερα για την επιτήρηση του δρόμου σε συνδυασμό με στοιχεία από την κίνηση του τιμονιού, το DAC μπορεί να συγκρίνει τυχόν ασταθή συμπεριφορά. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι έχω νυστάξει ή ότι η προσοχή μου έχει αποσπαστεί, θα ακουστεί μια ηχητική προειδοποίηση. Ταυτόχρονα, στο ταμπλό εμφανίζεται ένα μήνυμα που μου προτείνει να κάνω διάλειμμα.

Επίσης το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με πλήρως αυτόματη πέδηση και ανίχνευση πεζών με κάνει να νιώθω διπλά ασφαλής. Η τεχνολογία αποτροπής σύγκρουσης, ενεργοποιημένη σε όλες τις ταχύτητες πάνω από τα 4 km/h, με προειδοποιεί με ηχητικό και οπτικό σήμα αν πλησιάσω υπερβολικά το προπορευόμενο όχημα ή αν υπάρχουν πεζοί στην πορεία μου.

ΣΙΓΟΥΡΙΑ

Το V40 διαθέτει ένα σύστημα με πληροφορίες σημάτων οδικής κυκλοφορίας (RSI)ιδανικό για εμένα που αφαιρούμαι

Με την τεχνολογία αναγνώρισης οδικής σήμανσης (RSI) δεν κινδυνεύω να παραβλέψω σημαντικές πινακίδες. Μια μπροστινή κάμερα ανιχνεύει τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και τις πινακίδες απαγόρευσης της προσπέρασης. Ένα εικονίδιο της πινακίδας εμφανίζεται τότε στον πίνακα οργάνων, ώστε να είμαι πάντα ενήμερη για τους περιορισμούς που ισχύουν. Και τέλος το RSI μπορεί να εμφανίζει και οπτική προειδοποίηση αν υπερβώ το όριο ταχύτητας.Με επαναφέρει δηλαδή στην τάξη.

ΑΝΕΣΗ

Εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα Με την ανάγλυφη εργονομική τους σχεδίαση, την σταθερή πλευρική στήριξη που προσφέρουν και την αναπαυτική τους κατασκευή, τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω καθίσματα του Volvo θεωρούνται από τα καλύτερα στον κόσμο του αυτοκινήτου. Η σταδιακή ρύθμιση της στήριξης της μέσης στα εμπρός καθίσματα, σε συνδυασμό με μια ευρεία γκάμα από υλικά και σχέδια εσωτερικής επένδυσης, με κάνει να μη θέλω να αποχωριστώ ποτέ το κάθισμά του.

Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός και πίσω Για μένα που κρυώνω τα ρυθμιζόμενα με τρεις ρυθμίσεις, θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού προσφέρουν ιδιαίτερη άνεση τα κρύα χειμωνιάτικα πρωινά που πάω τα παιδιά στο σχολείο. Και για να κάθονται άνετα και τα παιδιά στο πίσω κάθισμα, το σύστημα αυτό διατίθεται και στις εξωτερικές θέσεις του πίσω καθίσματος.

Πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο και διαιρούμενο σε δύο μέρη Το εργονομικά σχεδιασμένο πίσω κάθισμα παρέχει σωστή υποστήριξη στο σώμα των επιβατών σε μεγάλα ταξίδια και ευελιξία όταν χρειαστεί. Τα πίσω ακριανά καθίσματα τοποθετούνται προς το κέντρο έτσι, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να απολαύσουν περισσότερο χώρο και να έχουν καλύτερη ορατότητα. Επιτέλους τα παιδιά θα απολαμβάνουν τη θέα στα ταξίδια. Επιπλέον, για τη ρύθμιση των πίσω καθισμάτων χρειάζεται μία μόνο κίνηση

ΕΥΚΟΛΙΑ

Ουφ.. επιτέλους ένα αμάξι που με απαλλάσσει από το άγχος του παρκαρίσματος. Πατώντας ένα κουμπί, το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος PAP (Park Assist Pilot) εντοπίζει τη θέση στάθμευσης, χρησιμοποιώντας σάρωση με αισθητήρες υπερήχων. Στη συνέχεια, απλά ευθυγραμμίζω το αυτοκίνητο εμπρός από τη θέση στάθμευσης, βάζω όπισθεν στο κιβώτιο ταχυτήτων και ακολουθώ τις οδηγίες στην οθόνη. Εγώ ελέγχω το γκάζι και το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το σύστημα αναλαμβάνει το τιμόνι μέχρι να παρκάρει το αυτοκίνητo. 

ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ

Το νέο μου Volvo ταυτίζεται απόλυτα με τις επιλογές ζωής μου. Σχεδιαστικά διακρίνεται από «καθαρές» και κομψές γραμμές που συνθέτουν μια αεροδυναμική σιλουέτα. Οι προβολείς σε σχεδίαση “λεπίδας” συνδυάζονται με LED ημέρας στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και δημιουργούν ένα εντυπωσιακό φωτεινό μοτίβο στο σκοτάδι. Το φαρδύ ταμπλό και η ρευστότητα στη σχεδίαση του εσωτερικού των θυρών δημιουργούν την αίσθηση ενός μεγάλου αυτοκινήτου. Αυτό χρειάζομαι: Ένα άνετο, κομψό και φιλικό στην καθημερινότητα μου αυτοκίνητο που να  παρκάρει μόνο του και να  κάνει τις συνεχείς μου μετακινήσεις πιο ξεκούραστες όσο ποτέ, χάρη στα μειωμένα επίπεδα θορύβου.