Το νέο αντρικό αντισυλληπτικό χάπι, φαίνεται πως ανακάλυψαν οι επιστήμονες. Και είναι ασφαλές! Αντισυλληπτικά χάπια κυκλοφορούν δεκάδες εκατοντάδες, όλα όμως απευθύνονται σε γυναίκες. Τώρα η επιστήμη υπόσχεται να το αλλάξει όλο αυτό, καθώς μια ομάδα ερευνητών από την American Chemical Society (ACS) διαπίστωσαν ότι ένα συγκεκριμένο φυτικό εκχύλισμα θα μπορούσε να αποτελέσει το κλειδί για την καταπολέμηση της ανδρικής γονιμότητας. Μετά τη διεξαγωγή μελέτης, μια έκθεση που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό ACS Journal of Medicinal Chemistry δείχνει τα αντισυλληπτικά οφέλη της ουαμπαϊνης, μιας ένωσης που παραδοσιακά χρησιμοποιείται από αφρικανικούς κυνηγούς ως δηλητήριο στα βέλη τους. Το νέο αντισυλληπτικό παράγεται φυσιολογικά στο σώμα  και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης. Περιστασιακά συνταγογραφείται για τη θεραπεία ασθενών που έχουν υποστεί καρδιακή προσβολή. Σύμφωνα με την έκθεση, η ουαμπαϊνη διαταράσσει την κίνηση των ιόντων νατρίου και ασβεστίου και δεσμεύεται με μια πρωτεΐνη που είναι κρίσιμη στη γονιμότητα. Προηγούμενες έρευνες έδειξαν ότι η συγκεκριμένη ουσία μπορεί να μειώσει τη γονιμότητα στους άνδρες, αλλά οι ειδικοί έχουν προειδοποιήσει ότι αν ληφθεί μόνος σε υψηλή δόση, μπορεί να προκαλέσει καρδιακή βλάβη,συνεπώς δεν θα μπορούσε να είναι βιώσιμο αντισυλληπτικό από μόνο του. Να σημειωθεί ότι τα  τεστ σε άνδρες σχετικά με την αντισύλληψη, βρίσκονται σε εξέλιξη, μέσω ερευνών. Πρόσφατα επιστήμονες ανακάλυψαν ένα πειραματικό μη ορμονικό ανδρικό αντισυλληπτικό, το Vasalgel, που εισάγεται στο ανδρικό γεννητικό όργανο και μπλοκάρει μόνιμα με μια γέλη σαν φυσικό φράγμα τη ροή των σπερματοζωαρίων, δοκιμάσθηκε με επιτυχία 100% σε πειραματόζωα ((μαϊμούδες). Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Parsemus Foundation που στήριξε χρηματοδοτικά τη σχετική κλινική δοκιμή, η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό κλινικής ανδρολογίας «Basic and Clinical Andrology», σύμφωνα με το BBC και τη βρετανική «Guardian», δήλωσε ότι το αντισυλληπτικό είναι ασφαλές και αποτελεσματικό, τουλάχιστον στις αρσενικές μαϊμούδες. ‘ Αλλά και άλλοι επιστήμονες έχουν δοκιμάσει διαφορετικά ορμονικού τύπου ανδρικά αντισυλληπτικά (σε μορφή χαπιού, γέλης ή ένεσης), τα οποία όμως έχουν περισσότερες ανεπιθύμητες παρενέργειες, όπως πρόκληση κατάθλιψης, ακμής στο δέρμα και απότομης αύξησης της λίμπιντο. Αντίθετα, το Vasalgel δεν επηρεάζει καθόλου τις ανδρικές ορμόνες.  Πηγή: Independent