Με αφορμή καινούριες έρευνες που αφορούν τον καρκίνο του δέρματος, η αφοσιωμένη εταιρεία στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος εδώ και πάνω από 10 χρόνια, η La Roche Posay, μας παρουσιάζει την καλύτερη, viral καμπάνια ευαισθητοποίησης που έχουμε δει ποτέ, και ένα ανανεωμένο, λειτουργικό site που μας εντυπωσίασε. Στόχος της ηγετικής μάρκας δερμοκαλλυντικών είναι να εκπαιδευτούμε και να αποκτήσουμε ενεργό ρόλο στην έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του δέρματος, του μόνου καρκίνου, ο οποίος είναι ο μόνος τύπος καρκίνου που είναι ορατός με γυμνό μάτι. Έτσι κάναμε κλικ εδώ και μάθαμε πολλά, όπως για παράδειγμα:

* Τη μέθοδο ABCDE για τον εντοπισμό ύποπτων σπίλων

* Τι είναι οι Skin Checkers και πώς θα μπούμε στην παγκόσμια ομάδα τους

* Τα πάντα γύρω από τις ελιές του δέρματος   

* Τη δράση της ηλιακής ακτινοβολίας

* Τips για να προστατεύσουμε το δέρμα μας, όσο ευαίσθητο και αν είναι

* Μία από τις καλύτερες στον κόσμο αντηλιακές σειρές υψηλής προστασίας που συστήνουν 25.000 δερματολόγοι. 

Εμείς γίναμε ήδη Skin Checkers. Εσείς;