Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το το Αμερικανικό Ινστιτούτο Διατροφολογίας, ο Σεπτέμβριος αποτελεί τον καλύτερο μήνα για να ξεκινήσει κάποιος δίαιτα για τέσσερις βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι ότι το γεγονός ότι κλεινόμαστε σπίτι, μας βοηθάει να ακολουθήσουμε ένα πρόγραμμα. Ο δεύτερος είναι ότι μια σωστή διατροφή θα μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε το χειμώνα που έρχεται. Επίσης τα φρούτα του φθινοπώρου είναι ιδανικά για το μεταβολισμό μας. Τα μήλα, τα αχλάδια, τα δαμάσκηνα είναι σε αφθονία αυτό τον καιρό και βοηθούν να ενεργοποιήσουμε το μεταβολισμό μας πιο αποτελεσματικά. Και τέλος, το φθινόπωρο, ακόμη και η παραμικρή αλλαγή της θερμοκρασίας, κάνει τον οργανισμό να έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις σε ενέργεια. Για να προσαρμοστεί λοιπόν στις νέες χαμηλότερες θερμοκρασίες κάνει περισσότερες καύσεις. Η μετάβαση σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες θα μπορούσε να επιφέρει 2-3% περισσότερες καύσεις περισσότερο!
17 Σεπτεμβρίου 2015 | 12:10
Πρόσφατα Άρθρα
H συνήθεια των γονιών που σαμποτάρει τη διατροφή των παιδιών
18 Ιουνίου 2026, 08:00
Αυγά και αλλεργίες στα παιδιά: Τι δείχνει νέα έρευνα
17 Ιουνίου 2026, 08:00
Ο «χρυσός» κανόνας της διατροφής για να σταματήσουν οι καβγάδες στο τραπέζι
16 Ιουνίου 2026, 08:00
Φαγητό: Τα «μυστικά» που κάνουν ακόμα και τα παιδιά πιο δεκτικά
14 Ιουνίου 2026, 14:00
Τι πραγματικά σημαίνει «τρώω για δύο» στην εγκυμοσύνη
6 Ιουνίου 2026, 08:00
Βάρος παιδιού: Στοπ στα αρνητικά σχόλια, ναι στις υγιεινές συνήθειες
30 Μαΐου 2026, 07:35
Φαγητό: Πώς βοηθά το παιδί στη μάθηση;
29 Μαΐου 2026, 08:00
Κυριακή: Προετοιμάζουμε το υγιεινό μενού της εβδομάδας
24 Μαΐου 2026, 08:00
