Μια νέα μελέτη δείχνει ότι η μουσική με «ρυθμό βαλς», βελτιώνει την επεξεργαστική ικανότητά των παιδιών με τους ήχους, αλλά και βελτιώνει την ικανότητά τους στην ομιλία. Ωστόσο, οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον στο Σιάτλ είπαν ότι δεν είναι σαφές για πόσο διάστημα αυτή η επίδραση της μουσικής μπορεί να διαρκέσει, ή πόση ακριβώς πρέπει να είναι η έκθεση του παιδιού στην μουσική, προκειμένου να βελτιώσει την ακουστική και ομιλητική του ικανότητα.

Για τη νέα μελέτη, οι ερευνητές επέλεξαν τυχαία 39 μωρά ηλικία 9 μηνών. Δεκαεννέα από τα μωρά αποτέλεσαν την ομάδα ελέγχου. Αυτά τα παιδιά έπαιξαν με τα παιχνίδια τους κατά τη διάρκεια των δώδεκα 15λεπτων συνεδριών μέσα σε ένα μήνα, όπου τα υπόλοιπα 20 μωρά, άκουγαν μουσική, ενώ ταυτόχρονα ένας ερευνητής τα ακουμπούσε με παλμούς στον ρυθμό της μουσικής. Μια εβδομάδα μετά τη λήξη των 12 συνεδριών, τα μωρά υποβλήθηκαν σε τομογραφίες του εγκεφάλου τους. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι εγκέφαλοι των μωρών που εκτέθηκαν στο άκουσμα της μουσικής στο πείραμα ήταν σε καλύτερη θέση να ανταποκριθούν στις διαταραχές στην ομιλία και τον ρυθμό της μουσικής, σε σύγκριση με τα μωρά της ομάδας ελέγχου. Τα ευρήματα αυτά διευρύνουν την κατανόησή μας για το πώς τα βρέφη μαθαίνουν τους ήχους της ομιλίας και ρίχνουν φως σχετικά με το πώς ο εγκέφαλος μπορεί να επεξεργάζεται τη μουσική και τους ήχους της ομιλίας. Η έρευνα δημοσιεύτηκε στις 25 Απριλίου στο επιστημονικό περιοδικό Proceedings of the National Academy of Sciences.