Έτσι κι αλλιώς το άλλαγμα της πάνας,  τα εξαντλητικά ωράρια, οι ευθύνες της μητρότητας και η μεγάλη κούραση δεν ταυτίζονται ακριβώς με την έννοια της διασκέδασης. Ωστόσο, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις HΠΑ, για λογαριασμό της πολύ επιτυχημένης φίρμας Crocks που είχε τίτλο «State of Fun», φαίνεται πώς οι περισσότερες μαμάδες, αν και το επιθυμούν πολύ, δε διασκεδάζουν πια καθόλου! Στην έρευνα πήραν μέρος 2200 ενήλικες (γυναίκες και άντρες) από τις ΗΠΑ και περισσότερες από 13000 ενήλικες σε άλλες έξι χώρες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ένα σημαντικότατο ποσοστό της τάξης του 79% των Αμερικανίδων μαμάδων δήλωσαν ότι θα επιθυμούσαν περισσότερη διασκέδαση στη ζωή τους, ενώ ένα ποσοστό 63% από αυτές δήλωσαν ότι διασκεδάζουν λιγότερο σε σχέση με μια δεκαετία πριν.   Μάλιστα σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ερευνητών η φροντίδα των άρρωστων παιδιών, η έλλειψη ύπνου, οι οικογενειακές ευθύνες, οι ατέλειωτες δουλειές του σπιτιού, τα οικονομικά προβλήματα και το γενικότερο άγχος στερούν από τις μαμάδες επιπλέον δέκα μέρες διασκέδασης σε σχέση με τον υπόλοιπο ενήλικο πληθυσμό!  Επιπλέον το 60% όλων των μαμάδων που έλαβαν μέρος στην έρευνα συμφωνούν ότι αν διασκέδαζαν περισσότερο, θα ένιωθαν πιο ευτυχισμένες και αυτό θα είχε σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο που μεγαλώνουν τα παιδιά τους, (π.χ. θα φώναζαν λιγότερο). Αναλυτικά λοιπόν να, ποιοι είναι οι τρεις  κυριότεροι λόγοι που δόθηκαν για την έλλειψη διασκέδασης των νέων μαμάδων: Οικονομικές δυσκολίες (61%) Υποχρεώσεις με δουλειές του σπιτιού και ελάχιστος ελεύθερος χρόνος (52%) Ενασχόληση με τα παιδιά (38%)