Η νέα καμπάνια της διάσημης εταιρείας ρούχων Gap, αποτελεί έναν αληθινό ύμνο στον παρατεταμένο θηλασμό Love by GAP Body, είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας της εταιρείας ρούχων Gap, που σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει τις νέες μαμάδες για τον παρατεταμένο θηλασμό.  Τις πολύ τρυφερές εικόνες ανέβασε η εταιρεία στη σελίδα της στο Instagram, και απέκτησε αμέσως χιλιάδες followers. Με αυτή την καμπάνια η Gap διαφημίζει τη νέα χαλαρή της σειρά Love by GAP Body, για άνετα, casual  ρούχα που μπορούν να φορεθούν εντός σπιτιού, όπως πουκάμισα και T-Shirt, ενώ παράλληλα δίνει το δικό της κοινωνικό μήνυμα για τον παρατεταμένο θηλασμό.   Όσο για τον παρατεταμένο θηλασμό…πολλές είναι οι μαμάδες που υποστηρίζουν πως μετά τον έκτο μηνά δεν υπάρχει λόγος αποκλειστικού θηλασμού, όμως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο μητρικός θηλασμός συνεχίζει να είναι ανεκτίμητος και αναντικατάστατος για ένα μωρό και… άνω των έξι μηνών.