Η νέα καμπάνια της διάσημης εταιρείας ρούχων Gap, αποτελεί έναν αληθινό ύμνο στον παρατεταμένο θηλασμό Love by GAP Body, είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας της εταιρείας ρούχων Gap, που σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει τις νέες μαμάδες για τον παρατεταμένο θηλασμό. Τις πολύ τρυφερές εικόνες ανέβασε η εταιρεία στη σελίδα της στο Instagram, και απέκτησε αμέσως χιλιάδες followers. Με αυτή την καμπάνια η Gap διαφημίζει τη νέα χαλαρή της σειρά Love by GAP Body, για άνετα, casual ρούχα που μπορούν να φορεθούν εντός σπιτιού, όπως πουκάμισα και T-Shirt, ενώ παράλληλα δίνει το δικό της κοινωνικό μήνυμα για τον παρατεταμένο θηλασμό. Όσο για τον παρατεταμένο θηλασμό…πολλές είναι οι μαμάδες που υποστηρίζουν πως μετά τον έκτο μηνά δεν υπάρχει λόγος αποκλειστικού θηλασμού, όμως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο μητρικός θηλασμός συνεχίζει να είναι ανεκτίμητος και αναντικατάστατος για ένα μωρό και… άνω των έξι μηνών.
Η πιο τρυφερή καμπάνια για τον παρατεταμένο θηλασμό!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έμβρυα: Τι ρόλο παίζει στην ανάπτυξή τους η φωνή της μαμάς; Η ακοή διαμορφώνεται από όταν βρισκόμαστε στην κοιλιά της μητέρας μας, ενώ η φωνή της προετοιμάζει τα έμβρυα για... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μωρά: 11 γονίδια καθορίζουν πότε θα περπατήσουν Η στιγμή που θα κάνουν τα μωρά τα πρώτα τους βήματα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη γενετική, σύμφωνα... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οθόνες: Όχι και τόσο «αθώα» η λίγη τηλεόραση για το μωρό H έκθεση σε οθόνες πρέπει να περιορίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο, ιδιαίτερα κατά το πρώτο έτος ζωής των μωρών,... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θηλασμός: Δεν πεινάει μόνο το μωρό, αλλά και η μητέρα! Ενδιαφέροντα στοιχεία νέας έρευνας έδειξαν ότι ο θηλασμός προκαλεί διαταραχή στον μεταβολισμό της μητέρας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μωρά: Γιατί βάζουν το χεράκι τους στο στόμα; Πού μπορεί να οφείλεται η συνήθεια που έχουν τα μωρά να βάζουν το χεράκι τους στο στόμα και ποιοι... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ