Η νέα καμπάνια της διάσημης εταιρείας ρούχων Gap, αποτελεί έναν αληθινό ύμνο στον παρατεταμένο θηλασμό Love by GAP Body, είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας της εταιρείας ρούχων Gap, που σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει τις νέες μαμάδες για τον παρατεταμένο θηλασμό. Τις πολύ τρυφερές εικόνες ανέβασε η εταιρεία στη σελίδα της στο Instagram, και απέκτησε αμέσως χιλιάδες followers. Με αυτή την καμπάνια η Gap διαφημίζει τη νέα χαλαρή της σειρά Love by GAP Body, για άνετα, casual ρούχα που μπορούν να φορεθούν εντός σπιτιού, όπως πουκάμισα και T-Shirt, ενώ παράλληλα δίνει το δικό της κοινωνικό μήνυμα για τον παρατεταμένο θηλασμό. Όσο για τον παρατεταμένο θηλασμό…πολλές είναι οι μαμάδες που υποστηρίζουν πως μετά τον έκτο μηνά δεν υπάρχει λόγος αποκλειστικού θηλασμού, όμως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο μητρικός θηλασμός συνεχίζει να είναι ανεκτίμητος και αναντικατάστατος για ένα μωρό και… άνω των έξι μηνών.
2 Μαρτίου 2018 | 09:51
Πρόσφατα Άρθρα
Από μωρό… μικρό παιδί: Πώς θα το βοηθήσουμε στη μετάβαση;
18 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Μωρά: Η σημασία του ύπνου για την ανάπτυξή τους…και όχι μόνο
12 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Οθόνες και βρέφη: Κι όμως έχουν και τα καλά τους
8 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Τα σημάδια ότι το παιδί είναι έτοιμο να περπατήσει
6 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Εγκέφαλος μωρού: Ξεκινάμε από το μηδέν ή είναι ήδη «προγραμματισμένος»;
29 Νοεμβρίου 2025, 14:00
Γιατί το τραγούδι κάνει τόσο καλό στα μωρά;
26 Νοεμβρίου 2025, 19:00
Πόσο έξυπνο είναι το μωρό σας;
25 Νοεμβρίου 2025, 08:00
Παιδιά με υψηλό EQ: Καλλιεργούμε την ενσυναίσθηση από την πρώτη κιόλας μέρα
17 Νοεμβρίου 2025, 14:00
Το χάδι της μαμάς: Γιατί ηρεμεί τόσο τα μωρά;
15 Νοεμβρίου 2025, 14:00
