Συντονιστείτε με την ισορροπημένη διατροφή, ακόμα κι αν τρώτε ήδη σωστά. Όλες οι εγκυμονούσες χρειάζονται περισσότερη πρωτεΐνη, συγκεκριμένες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία (όπως το φυλλικό οξύ και ο σίδηρος) και περισσότερες θερμίδες για ενέργεια. Αν μπορείτε να βελτιώσετε ακόμα περισσότερο τη διατροφή σας, με το να τρώτε γεύματα με υψηλή διατροφική αξία, είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για το μωρό σας. Δεν εννοούμε φυσικά να τρώτε πολύ. Αν ξεκινάτε την εγκυμοσύνη με υγιές βάρος, δεν χρειάζεστε επιπλέον θερμίδες στο πρώτο τρίμηνο. Στο δεύτερο τρίμηνο, θα χρειαστείτε 340 την ημέρα και 450 στο τρίτο τρίμηνο. Οι αριθμοί αλλάζουν ανάλογα με το αν είστε υπέρβαρη ή πολύ αδύνατη.

Οι τροφές που πρέπει να αποφύγετε είναι τα ωμά θαλασσινά, το μη παστεριωμένο γάλα, τα μαλακά τυριά και το ωμό ή ελαφρώς μαγειρεμένο κρέας.

Περιορίστε την καφεΐνη. Τουλάχιστον μειώστε την ποσότητα ή αντικαταστήστε την με φυσικούς χυμούς και ντεκαφεινέ. Το ίδιο ισχύει και για τα ψάρια, ειδικά εκείνα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο και μπορούν να είναι επιβλαβή για το έμβρυο.

Απαγορεύεται η δίαιτα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πολλά διατροφικά πλάνα έχουν λίγες θερμίδες και είναι φτωχά σε σίδηρο, φυλλικό οξύ και σημαντικές βιταμίνες. Αν λαμβάνετε τη σωστή ποσότητα βάρους, σημαίνει ότι θα γεννήσετε ένα υγιές μωρό. Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική περίπτωση, ανάλογα με το ήδη υπάρχον βάρος της και αν κυοφορεί ένα, δύο ή τρία έμβρυα. Ιδανικά, πρέπει να τρώτε πολλά μικρά γεύματα γιατί τα μεγάλα δεν ενδείκνυνται για τα νέα δεδομένα στη χωρητικότητα του στομαχιού σας.

Να ενδίδετε πού και πού σε γαστριμαργικές απολαύσεις, αλλά αποφύγετε το έτοιμο φαγητό και τα γλυκά με πολλή ζάχαρη. Επιλέξτε τα smoothies με χυμούς και τις γρανίτες αλλά μην περιορίζεστε αν λαχταράτε ένα γλυκάκι.