Το BioOil Skincare Oil με το νέο προϊόν BioOil Dry Skin Gel, βραβεύτηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην διοργάνωση των Best In Pharmacy Awards 2019.

Η φετινή καμπάνια επικοινωνίας απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Μάρκετινγκ Προϊόντος Φαρμακείου με Μεγάλο Προϋπολογισμό», ενώ ακόμα μία Gold διάκριση κέρδισε στην κατηγορία Καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ προϊόντος φαρμακείου σε ψηφιακά μέσα & σε κινητά».

Για την επικοινωνία του Bio-Oil πραγματοποιήθηκε 360ο πλάνο προβολής που περιλάμβανε τηλεοπτική επικοινωνία, καταχωρήσεις, digital καμπάνια και στοχευμένα customer & PR activations, επιδιώκοντας το μέγιστο δυνατό awareness & engagement με τον καταναλωτή.

Όλη η επικοινωνία, τόσο όσον αφορά στα κεντρικά μηνύματα, αλλά και στον αισθητικό σχεδιασμό της, είχε σαν στόχο την ενίσχυση του «κλινικού» & επιστημονικού χαρακτήρα του προϊόντος. Σαν αποτέλεσμα,  μέσα από το επικοινωνιακό πλάνο του Bio-Oil αναδείχθηκε η αξία του και η επιστημονική του υπόσταση, ενώ τονίστηκε η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα του.

Οι νέες αυτές βραβεύσεις έρχονται να προστεθούν στη μεγάλη λίστα βραβείων που κατέχει το Bio-Oil και υπογραμμίζουν την αξιοπιστία του στη φροντίδα του δέρματος. Ο μοναδικός συνδυασμός βιταμινών, φυσικών ελαίων και του παγκοσμίως πατενταρισμένου συστατικού Purcellin oil, έχει τοποθετήσει το Bio-Oil Skincare Oil ως την πρώτη επιλογή των γυναικών για να αντιμετωπίσουν ουλές και ραγάδες. Ενώ με το νέο Bio-Oil Dry Skin Gel προσφέρει βαθιά θρέψη και ενυδάτωση στο ξηρό δέρμα, αντιμετωπίζοντάς με αποτελεσματικό τρόπο τα συμπτώματα της ξηρότητας.

 «BioOil, ειδική φροντίδα, ειδικά για το δέρμα σου»