Η Cool Club του ομίλου Sakarino Hellas εγκαινίασε το πρώτο MEGA STORE, στο Περιστέρι (Λούβαρη 14), με ένα πάρτι για μικρούς και μεγάλους! Οι μικροί καλεσμένοι, διασκέδασαν με ανιματέρ και ένα υπέροχο bubble show, όσο οι γονείς τους είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο νέο κατάστημα και να επιλέξουν ανάμεσα από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε τιμές που προσφέρουν την προσιτή πολυτέλεια.

Το νέο κατάστημα στο Περιστέρι της Sakarino Hellas είναι 350 τμ και περιλαμβάνει είδη ένδυσης Cool Club, υποδήματα Crocs καθώς και παιχνίδια και είδη βρεφανάπτυξης της εταιρείας SMYK, δημιουργώντας έτσι μια πολύ ισχυρή πρόταση στο χώρο της λιανικής στην Ελληνική βρεφική και παιδική αγορά.

.

 

Το επιχειρηματικό δίδυμο της Sakarino Ελλάς, αποτελείται από τον Σταύρο Καφούνη Διευθύνοντα συμβούλου της Kidscom & Automotive Solutions, με πολυετή πείρα στο χώρο της χονδρικής, με εταιρίες όπως η Recaro, Μaclaren, Joie στα βρεφικά είδη και ηλεκτροκίνητων οχημάτων και Μάκη Μιγιωνή, Διευθύνοντα συμβούλου της 2ΧΜ Ελλάς ΕΠΕ με πολυετή πείρα στο χώρο του ρούχου και του υποδήματος με συμβόλαια αποκλειστικής συνεργασίας με εταιρίες όπως η Crocs και η Superga με παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία.

Η «Cool Club»  είναι ένα διεθνές brand που δημιουργήθηκε το 2001 από τους σχεδιαστές της  εταιρείας SMYK με τζίρο που ξεπερνάει τις 350 εκατ. Euro με περισσότερα από 340 καταστήματα σε 20 χώρες και εξειδικεύεται στην ένδυση και υπόδηση για παιδιά ηλικίας 0 έως 14 ετών.

.

Εκτός από το 1ο concept store που άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό στις αρχές Ιουνίου του 2020 στην Αγία Παρασκευή, τον Απρίλιο του 2021, η Sakarino Ελλάς άνοιξε το πρώτο εταιρικό κατάστημα στο “The Mall Athens”, καθώς και 4 franchise καταστήματα στην Καλλιθέα, Πειραιά, Χαλκίδα και Πύργο Ηλείας. Τον Απρίλιο του 2022 άνοιξε το πρώτο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη  στο εμπορικό κέντρο “One Salonika” καθώς και το πρώτο shop in shop στο πολυκατάστημα “Politikos” στην Λαμία.

Η Cool Club είναι μία νέα σύγχρονη επιτυχημένη επιχειρηματική πρόταση με στόχο το άνοιγμα 30 ακόμα καταστημάτων στα επόμενα δυο χρόνια. Στρατηγική της εταιρείας είναι η τοποθέτηση του brand σε μεγάλα εμπορικά κέντρα & κεντρικές αγορές με εταιρικά καταστήματα και ανάπτυξη στην υπόλοιπη Ελλάδα μέσω franchisee.

.

H νέα αυτή πρόταση που παρουσιάστηκε εν μέσω πανδημίας, ενοποιεί τα φυσικά καταστήματα με την ψηφιακή εμπειρία του e-shop, μέσω του ανανεωμένου online καταστήματος www.coolclub.gr και έρχεται να καλύψει το κενό που δημιουργείται από τις ραγδαίες ανακατατάξεις που συντελούνται στο χώρο της λιανικής & των online αγορών σε ευρωπαϊκό επίπεδο.