Έχετε ακούσει ποτέ τον όρο «καμπάνια στάγδην» ή «drip campaign»; Συνήθως πρόκειται για ένα ενημερωτικό δελτίο (newsletter) ή άλλο μέσο επικοινωνίας. Με αυτό οι επιχειρήσεις χτίζουν την εμπιστοσύνη με έναν πιθανό πελάτη.
Οι αλληλεπιδράσεις ανταποκρίνονται στην αφοσίωση των πελατών. Το περιεχόμενο αποστέλλεται με βάση τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες απαντούν στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ομοίως, οι γονείς μπορούν να μάθουν να επικοινωνούν με το παιδί τους όταν το παιδί είναι δεκτικό στο να ακούει.
Διαβάστε επίσης: Πώς να μάθετε στα παιδιά να εκτιμούν την τέχνη και τα μουσεία
Ακριβώς όπως τα email χρησιμεύουν ως υπενθυμίσεις, οι γονείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν σύντομες, συχνές στιγμές διδασκαλίας αντί για μεγάλες διαλέξεις. Η ιδέα είναι ότι μπορείτε να χτίσετε σιγά σιγά μια σχέση, να μοιράζεστε πληροφορίες με την πάροδο του χρόνου και να συμπεριλάβετε υπενθυμίσεις του παρελθόντος περιεχομένου.
Αναταποκριθείτε στα αποτελέσματα
Τόσο το μάρκετινγκ όσο και η ανατροφή των παιδιών προσπαθούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά. Απαιτούν υπομονή και συνέπεια για να έχουν επιτυχία. Ενώ οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θέτουν στόχους και αλλάζουν στρατηγικές με βάση τα αποτελέσματα, πολλοί γονείς με υπερβολικά προγραμματισμένες ζωές και αντιδρούν με βάση τα συναισθήματα.
Οι επωνυμίες θέλουν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη με τους πελάτες, όπως ακριβώς οι γονείς θέλουν να καθοδηγήσουν και να υποστηρίξουν τα παιδιά τους μένοντας συντονισμένοι με την ανάπτυξή τους. Στο μάρκετινγκ, το κλειδί είναι να παρέχετε χρήσιμες συμβουλές και εργαλεία που έχουν άμεση αξία, έτσι ώστε ο πελάτης να συνεχίζει να ανοίγει τα μηνύματα.
Οι δυνητικοί πελάτες αισθάνονται ότι έχουν ήδη επωφεληθεί από το περιεχόμενό σας και θα είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν κάτι από εσάς όταν στραφείτε στις πωλήσεις. Υπάρχει μια τέχνη σε αυτό. Όπως ένα τρέιλερ ταινίας, κρατάτε τον πελάτη – ή στην προκειμένη περίπτωση το παιδί – να θέλει να μάθει περισσότερα.
Ακούστε με ενσυναίσθηση
Η τελειοποίηση του τρόπου με τον οποίο εκφέρετε τις απόψεις σας είναι εξίσου σημαντική με τις ίδιες τις απόψεις. Οι καμπάνιες drip επηρεάζουν άλλες πιθανές προοπτικές συλλέγοντας δεδομένα για τη δημιουργία πληροφοριών για τους πελάτες.
Η κύρια ιδέα είναι ότι όταν βλέπετε μια συμπεριφορά που σας απασχολεί, σημειώστε νοερά τι θέλετε να κάνει το παιδί σας διαφορετικά. Προγραμματίστε έναν ήρεμο χρόνο και μέρος για να το εκπαιδεύσετε για το τι μπορεί να κάνει.
Επικυρώστε τα συναισθήματά τους
Η έρευνα δείχνει ότι πιο ακριβείς λέξεις για τα συναισθήματα βοηθούν στη ρύθμισή τους. Παρέχετε καθοδήγηση και υποστήριξη στο παιδί όταν δεν βρίσκεται σε ένταση. Μπορείτε να το εφαρμόσετε για παρορμητική συμπεριφορά, υγιεινή διατροφή, κίνητρο για να κάνουν τα μαθήματά τους, πειθαρχία και τις οικογενειακές αξίες.
Η επανάληψη και η πρωτοτυπία είναι βασικοί παράγοντες όταν πρόκειται για μάρκετινγκ με επιρροή. Η ανατροφή των παιδιών είναι πολύ παρόμοια. Πρέπει να συνεχίσετε να κάνετε αυτό που λειτουργεί και να συνεχίσετε να επινοείτε διαφορετικές μεθόδους επικοινωνίας που βελτιώνουν τη σχέση σας.