Η σχέση μεταξύ της ψυχικής υγείας και των ακαδημαϊκών επιδόσεων που έχει ένα παιδί είναι απλή. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο JAMA Network Open, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η αναβλητικότητα συχνά συσχετίζεται με την κακή ψυχική υγεία.

Είναι σαν τις βαριές σχολικές τσάντες των παιδιών. Εκτός από τα φυσικά αντικείμενα που πρέπει να κουβαλήσουν, φανταστείτε το βάρος που προσθέτουν τα συναισθήματα, το άγχος, οι ευθύνες, οι προσδοκίες, οι εμπειρίες και οι ανησυχίες τους.

Διαβάστε επίσης: Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος μάθησης για τα παιδιά;

Για πολλούς μαθητές, το σακίδιο μπορεί να αρχίσει να γίνεται πραγματικά συναισθηματικά βαρύ και δυσβάσταχτο. Ως αποτέλεσμα, η εξεύρεση τρόπων για την ανάπτυξη της ανθεκτικότητας και της σύνδεσης των μαθητών, καθώς και για υγιείς στρατηγικές αντιμετώπισης είναι ζωτικής σημασίας.

Υψηλά στάνταρ

Οι μαθητές τα καταφέρνουν καλά όταν έχουν υψηλά πρότυπα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε αυστηροί και απόλυτοι. Όμως το να μην έχετε καθόλου προσδοκίες μπορεί να έχει αντιπαραγωγικά αποτελέσματα στις επιδόσεις και την ψυχική υγεία των μαθητών.

Όταν το παιδί αναμένεται να τηρεί υψηλά (και υγειή) πρότυπα, συχνά επιτυγχάνει αριστεία. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να τα πάνε καλά, μερικές φορές παρά τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν.

«Σκέφτομαι και γράφω»

Το γράψιμο και ειδικότερα η συλλογιστική επιχειρηματολογία, είναι μια καλή προπόνηση για το μυαλό. Κρατά το μυαλό απασχολημένο, συγκεντρωμένο και παραγωγικό. Στο σχολείο, τα περισσότερα επιτεύγματα καθορίζονται μέσω γραπτών εργασιών.

Όπως είπε κάποτε ο Άγγλος συγγραφέας E. M. Forster, «πώς ξέρω τι σκέφτομαι μέχρι να δω τι λέω;». Γράφουμε για να μάθουμε τι σκεφτόμαστε και για να παραμείνουμε αφοσιωμένοι, συγκεντρωμένοι και αποφασισμένοι.

Παρουσία

Όταν ένα παιδί αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχικής υγείας, έχει την τάση να παραλείπει τα μαθήματα και να εξαφανίζεται από τον κοινωνικό του κύκλο. Αλλά αυτή η απομόνωση μπορεί να προκαλέσει μοναξιά, η οποία στη συνέχεια επιδεινώνει την κατάστασή του.

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, οι ερευνητές διαπιστώνουν ότι οι μαθητές που πηγαίνουν στα μαθήματα επιτυγχάνουν εξαιρετικές ακαδημαϊκές επιδόσεις, σε σύγκριση με εκείνους που τα παραλείπουν.