Η Henkel Consumer Brands και το Dixan με αφορμή την 6η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, παρουσίασε το πρόγραμμα «Παίξε Καθαρά» με στόχο την ανάδειξη, αλλά και την παρέμβαση, μέσω εκπαίδευσης, στο κοινωνικό πρόβλημα του εκφοβισμού στην παιδική ηλικία. Το Dixan αναλαμβάνει κοινωνική δράση και απευθύνεται σε γονείς, παιδιά, αλλά και προπονητές για να έρθουν στην επιφάνεια τα «σημάδια» του αθλητικού εκφοβισμού και να εφαρμοστεί έμπρακτη πρόληψη. Με όχημα τον αθλητισμό και με τη συνεισφορά όλων, μπορεί να δημιουργηθεί ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά και να καλλιεργηθούν πέρα από τις αθλητικές δεξιότητες και σημαντικές αξίες, όπως είναι ο σεβασμός, το ευ αγωνίζεσθαι, η αφοσίωση και η ομαδικότητα.

Αξιοποιώντας τον αθλητισμό που αποτελεί ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας με τα αθλητικά ιδεώδη και την υγιή αθλητική κουλτούρα να αποτελούν έμπνευση, η Henkel Consumer Brands και το Dixan προσκαλούν τις ακαδημίες ποδοσφαίρου και τις αθλητικές οργανώσεις, να συμμετέχουν στο πρόγραμμα με σκοπό το «καθαρό» παιχνίδι. Σε συνεργασία με την αθλητική ακαδημία «Νικητές» και την επιμέλεια της συμβουλευτικής εταιρείας ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΠΡΑΞΙΣ, μία ομάδα αξιόλογων προπονητών με την στήριξη του Dixan θα επισκεφτεί τις ακαδημίες και τις αθλητικές οργανώσεις της Αθήνας. Σκοπός τους να παρέχουν μια σειρά από σεμινάρια και διαλέξεις σε μικρούς αθλητές, γονείς και προπονητές ώστε να αναδειχθεί η αξία των βασικών αρχών του δίκαιου παιχνιδιού και η σημασία της συμμετοχής στους αγώνες, και όχι της νίκης. Ο αθλητισμός αποτελεί, από τη μικρή ηλικία, βασικό παράγοντα στην κοινωνικοποίηση και διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Γι’ αυτό, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης όλων των αθλητών είναι σημαντική για την υγιή και «καθαρή» συμπεριφορά τους εντός και εκτός γηπέδου.

«Νούμερο ένα προτεραιότητα μας στη Henkel είναι να εργαζόμαστε για ένα καλύτερο και ουσιαστικό μέλλον για τις επόμενες γενιές. Με το Dixan, έχουμε καταφέρει τα τελευταία χρόνια, μέσα από CSR προγράμματα, να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη και βελτίωση της κοινωνίας μας. Δεν θέλουμε μόνο καθαρά ρούχα, αλλά και ένα καθαρό περιβάλλον και μια καθαρή κοινωνία. Με το πρόγραμμα «Παίξε Καθαρά» καταφέρνουμε να έρθουμε κοντά με τη νέα γενιά και τους νέους αθλητές. Αλλάζουμε το αφήγημα κατά του αθλητικού εκφοβισμού, και διαμορφώνουμε ένα καλύτερο αύριο χωρίς διακρίσεις και ανταγωνισμούς», δήλωσε η κα Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing & Trade Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands.