Τι χρειάζεται για να δοκιμάζει το παιδί τα πάντα στο τραπέζι; Μάρκετινγκ!

Η ανατροφή των παιδιών είναι κυρίως μάρκετινγκ και μερικές φορές, μια μικρή ανανέωση μπορεί να κάνει τη διαφορά, υποστηρίζει μαμά που έχει βρει έξυπνους τρόπους προσέγγισης για να κάνουν τα παιδιά της όσα πρέπει.
Τι χρειάζεται για να δοκιμάζει το παιδί τα πάντα στο τραπέζι; Μάρκετινγκ!
11 Απριλίου 2025 | 14:00

Μια μαμά, ειδικός στο μάρκετινγκ, έκανε μια δημοφιλή ανάρτηση, κατά την οποία προσπαθούσε να πείσει τον μικρό της γιο να φάει σολομό. Ίσως δεν αποσκοπούσε στο να γίνει viral, ωστόσο, πολλοί γονείς χειροκρότησαν την στρατηγική της.

«Η μητρότητα είναι απλά μάρκετινγκ», έγραψε η Ραμίρεζ. «Ο μικρός μου μισεί το ψάρι, αλλά αγαπά το κοτόπουλο. Έτσι, χθες το βράδυ στο δείπνο, του είπα ότι ο σολομός ήταν… το κοτόπουλο της θάλασσας. Εκείνος φώναξε «Γιούπι!» και έφαγε όλο το πιάτο. Δεν είναι ψέμα, είναι απλά ανανέωση. Ξέρεις τον πελάτη σου…», συνέχισε η ευρηματική μαμά.

Διαβάστε επίσης: Παιδιά: Γιατί είναι τόσο αντιδραστικά το πρωί;

Η ανατροφή των παιδιών απαιτεί δημιουργικότητα

Η Ραμίρεζ, που είναι επίσης ομιλήτρια στο TEDx, γνωρίζει πολλά για το προσωπικό branding. Η ανάρτησή της δεν είναι μόνο μια έξυπνη στιγμή μάρκετινγκ, είναι και μία ευγενική υπενθύμιση προς όλες τις μαμάδες ότι μπορούμε να προσθέσουμε λίγη διασκέδαση στην καθημερινή ρουτίνα. Η διασκέδαση άλλωστε δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο σε διακοπές ή γενέθλια. Μπορεί να υπάρχει στα πρωινά που προετοιμαζόμαστε οικογενειακώς να φύγουμε από το σπίτι, στις βραδινές ιστορίες, στο μεσημεριανό…

Το να μετατρέπουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές της οικογενειακής ζωής σε παιχνίδι, αποτελεί μια δημιουργική, παιχνιδιάρικη προσέγγιση της καθημερινότητας, που δεν βοηθάει μόνο τα παιδιά αλλά και εμάς τους ίδιους.

Είναι θέμα μάρκετινγκ- Ποιες άλλες ιδέες μπορούν να βοηθήσουν;

Στο ίδιο πνεύμα με το «κοτόπουλο της θάλασσας», μπορείτε να δοκιμάσετε τα παρακάτω ανάλογα με τη συνθήκη:

Ώρα για ύπνο: «Επαναφόρτιση»
«Αν ο Spider-Man παραλείψει την επαναφόρτισή του, δεν μπορεί να πηδήξει την επόμενη μέρα».

Βούρτσισμα δοντιών: «Το απόλυτο πάρτι»
Το μπάνιο είναι το κλαμπ, η οδοντόβουρτσα είναι ο DJ. Ώρα λοιπόν για στοματικό χορό…

Λαχανικά: «Τα σνακ των δεινοσαύρων»
Διότι φυσικά οι τρικεράτοπες έτρωγαν μπρόκολο καθημερινά. Επιστήμη!

Καθαριότητα ή αλλιώς «διάσωση παιχνιδιών»
Κάθε τουβλάκι lego είναι σε κίνδυνο και πρέπει να σωθεί ΤΩΡΑ. Σημείωση: Δουλεύει ακόμη καλύτερα με δραματική μουσική.

Μπάνιο: «Σπα με φυσαλίδες»
Ψώνια: Ώρα για σούπερ μάρκετ; Ώρα για κυνήγι θησαυρού… Τα παιδιά έχουν τη μυστική αποστολή να βρουν το χρυσό γιαούρτι…

Σχολείο: Ένα σημαντικό meeting
Κάντε το ταπεράκι να μοιάζει με χαρτοφύλακα και πείτε: «Έχεις ΜΕΓΑΛΕΣ ιδέες να μοιραστείς σήμερα, μικρέ.»

 

Πρόσφατα Άρθρα
Αξίες: Ποιες μας διδάσκουν τα έφηβα παιδιά μας; 20 Δεκεμβρίου 2025, 14:00
Νήπια: 3 +1 αστείες αλλά και εκνευριστικές συμπεριφορές…και πώς να τις αντιμετωπίσετε! 20 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση: Λύνοντας κοινές απορίες των παιδιών 20 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Λιγότερα παιχνίδια τα Χριστούγεννα: Είναι το μυστικό για πιο ευτυχισμένα παιδιά; 20 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Elf on the Shelf: Οι χριστουγεννιάτικες φάρσες που ξετρελαίνουν τα παιδιά 19 Δεκεμβρίου 2025, 14:00
Κακοί βαθμοί: Τι δείχνουν για τη νοημοσύνη του παιδιού; 19 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
9 στους 10 γονείς τσακώνονται με τα παιδιά για αυτόν τον λόγο 19 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Εφηβεία: Ο σκοπός στη ζωή στηρίζει την ψυχική ευεξία 19 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Έφηβοι: Πώς αντιμετωπίζουν το κοινωνικό άγχος; 18 Δεκεμβρίου 2025, 14:00
Ευτυχισμένα παιδιά: Η κοινωνική «κόλλα» που μας συνδέει 18 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Από μωρό… μικρό παιδί: Πώς θα το βοηθήσουμε στη μετάβαση; 18 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Ούτε ο CEO του YouTube δεν αφήνει τα παιδιά του ανεξέλεγκτα στα social 18 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Δώρα: Πού τα κρύβουν οι γονείς τα Χριστούγεννα; 17 Δεκεμβρίου 2025, 14:00
Απαισιόδοξα παιδιά: Τα «κλειδιά» για να δουν την άλλη πλευρά… 17 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
Έφηβοι: Κινούνται λιγότερο από πριν; 17 Δεκεμβρίου 2025, 08:00
imommy.gr © 2025 - All Rights Reserved
Exit mobile version