Το ότι το marketing προωθεί στα παιχνίδια τα γνωστά στερεότυπα για τις διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα είναι γνωστό.Από μικρή ηλικία τα αγόρια μαθαίνουν πως οι άντρες πρέπει να είναι δυνατοί, επιθετικοί, ανεξάρτητοι, γενναίοι, ηγεμονικοί. Αντίστοιχα, τα κορίτσια πρέπει να δείχνουν αδύναμα, ευγενικά, συναισθηματικά και με καλούς τρόπους. Και βέβαια οι γονείς επιλέγουν παιχνίδια που τονίζουν αντίστοιχα τα κοριτσίστικα και αγορίστικα χαρακτηριστικά. Και εδώ μπαίνει το ερώτημα: Είναι αυτά τα στερεότυπα βοηθητικά για την υγιή ανάπτυξη της ταυτότητας του φύλου τους ή μήπως περιορίζουν τις κλίσεις και τις ικανότητές τους; Σύμφωνα με τον δόκτορα Lawrence Balter, παιδοψυχολόγο και ειδικός ανατροφή των παιδιών αν ένα κορίτσι δείξει μια προτίμηση στα όπλα ή στα αυτοκίνητα, δε σημαίνει ότι αρνείται την θηλυκότητα του. Αντίστοιχα αν ένα αγόρι δείξει μια προτίμηση στη μαγειρική, δε σημαίνει ότι το μαγείρεμα είναι γυναικεία δουλειά; Η νέα αυτή καμπάνια Let Toys Be Toys σκοπό έχει να σταματήσει αυτά τα κλισέ που είναι δημιουργήματα του marketing και να προωθήσει την ελεύθερη βούληση των παιδιών. Τα παιδιά θα πρέπει να αποφασίσουν μόνοι τους τι είναι διασκεδαστικό και τα στημένα παιχνίδια το μόνο που κάνουν είναι να περιορίζουν την δημιουργικότητα των παιδιών. Τη νέα αυτή τάση έδειξαν να συμμερίζονται και κάποιες εταιρείες παιχνιδιών που αποφάσισαν να κυκλοφορήσουν πιο unisex παιχνίδια. Όπως για παράδειγμα τα κλασικά αγορίστικα παιχνίδια, Nerf, που γίνονται πλέον πιο… ροζ. Έτσι, μετά τα πυροβόλα και τα πολυβόλα με τις αφρώδεις σφαίρες, η εταιρεία παρουσιάζει για τη νέα σειρά Nerf Rebelle, που προορίζεται αποκλειστικά για κορίτσια. Η ίδια η εταιρεία εξηγεί πως η μεγάλη εισπρακτική επιτυχία ταινιών όπως το Brave, όπου η παρορμητική και ατίθαση πριγκίπισσα Μέριντα, με τη γενναιότητα και το τόξο της, αλλάζει το πεπρωμένο της, επηρεάζει και τη βιομηχανία των παιχνιδιών που παρουσιάζει πλέον ένα καθαρά κοριτσίστικο τόξο. Ή η παραδοσιακή εταιρεία Hasbro που σκέφτεται να λανσάρει παιχνίδια με προϊόντα που απευθύνονται κατάλληλα τόσο στα αγόρια όσο και στα κορίτσια.
Πώς η επιλογή των παιχνιδιών επηρεάζει το μέλλον των παιδιών μας!

Μια νέα μεγάλη καμπάνια που εγκαινιάστηκε στη Βρετανία με τον τίτλο Let Toys Be Toys προωθεί τα παιχνίδια που προορίζονται για αγόρια και για κορίτσια, προσπαθώντας να καταρρίψει τα στερεότυπα μεταξύ των διαφορών των δύο φύλων από πολύ μικρή ηλικία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι μισοί γονείς δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν το ψηφιακό άγχος Δεν φαίνεται πάντα ξεκάθαρα, και συχνά κρύβεται πίσω από θυμό ή απάθεια... Τι πρέπει να κάνουμε ως γονείς; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Είναι δικό μου!» – Ποια είναι η απάντηση στην παιδική απληστία; Γιατί τα παιδιά δυσκολεύονται να μοιραστούν τα παιχνίδια τους; Γιατί ζητούν κι άλλα ενώ έχουν ήδη πολλά; Πώς μπορούμε... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλές σχέσεις με τα παιδιά στην εφηβεία; Κι όμως, γίνεται! Η εφηβεία στα παιδιά είναι μια δύσκολη περίοδος κυρίως σε ότι αφορά στην σχέση με τους γονείς. Υπάρχουν τρόποι... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πώς να μεγαλώσουμε ένα ευγενικό παιδί, σύμφωνα με το Χάρβαρντ Πώς καλλιεργούμε την ευγένεια στο παιδί μας; Ας δούμε τις κινήσεις «κλειδιά» όπως αποκαλύπτονται από ερευνητές του Χάρβαρντ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Bigorexia: Τι είναι και πώς επηρεάζει τα αγόρια Το 22% των έφηβων αγοριών παρουσίασαν bigorexia, δηλαδή διαταραγμένες διατροφικές συμπεριφορές με στόχο την απόκτηση μυϊκής μάζας, σύμφωνα με... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Summer camp: Πώς ωφελούνται μικροί και μεγάλοι; Για κάποιες οικογένειες, η κατασκήνωση είναι αναγκαιότητα. Για άλλες, είναι απλώς διασκέδαση. Όπως και να 'χει όμως, το καλοκαίρι... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αura farming: Γιατί τα παιδιά νιώθουν την ανάγκη να «καλλιεργούν την αύρα» τους Το aura farming είναι μια νέα, όλο και πιο δημοφιλής, εφηβική συνήθεια που έχει λιγότερη πλάκα και περισσότερη ψυχολογική... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πιο πετυχημένα και ευτυχισμένα τα αδέλφια που αναπτύσσουν στενούς δεσμούς Η πορεία της ζωής των παιδιών δεν επηρεάζεται μονάχα από τους γονείς αλλά και από τα αδέλφια τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συναισθηματική υγεία: «Φτάνει πια το tablet!» Πώς επηρεάζει ο χρόνος μπροστά στην οθόνη τα παιδιά; Μια συνεχή πρόκληση καλούνται να διαχειριστούν οι γονείς. Ποιες οι "ρεαλιστικές" λύσεις; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έφηβοι: Με ασφάλεια οι πρώτες βουτιές! Έρευνα αποκάλυψε ότι οι έφηβοι μπορούν να μάθουν να κολυμπούν πολύ πιο γρήγορα από τα μικρότερα παιδιά. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έφηβοι: Πώς να συνδεθείτε μαζί τους χωρίς να τους πιέζετε Οι έφηβοι που αναπτύσσουν γερή σύνδεση με γονείς και φίλους προβλέπεται να έχουν μεγαλύτερη ψυχική ευεξία και στην ενήλική... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Μαμά θα μου το πάρεις;» – Γιατί η Γενιά Άλφα λατρεύει τα ψώνια Γεννημένοι περίπου μεταξύ του 2010 και του τέλους του 2024, η «Generation Alpha» (Γενιά Άλφα) ή Gen A όλο... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλοκαίρι: Πώς να κρατήσουμε σε πνευματική εγρήγορση τα παιδιά μας; Οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν, και μαζί τους και η φαινομενικά αναπόφευκτη «εκπαιδευτική πτώση» του καλοκαιριού. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργικότητα: Με ποιους μηχανισμούς ενισχύει την αυτοπεποίθηση ενός παιδιού; Η έκφραση της δημιουργικότητας βοηθά καθοριστικά τα παιδιά να αναγνωρίσουν τα μοναδικά τους ταλέντα, σύμφωνα με τους ειδικούς. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ