Δεν προλάβαινα πάντα να φάω πρωινό, αλλά τώρα πια δεν φεύγω ποτέ από το σπίτι χωρίς να φάω περίπου 300 θερμίδες πρωτεϊνών και δημητριακών ολικής άλεσης. @Farruha_
Δεν είναι κακό να φας και ένα σοκολατένιο μπισκότο μια στο τόσο – συμβαίνει. Μην το χρησιμοποιήσεις σαν δικαιολογία για να τα παρατήσεις. @happyoverhungry
Επικεντρώσου στο πόσο υπέροχα νιώθεις μετά από τη γυμναστική και όχι τόσο στον τελικό στόχο. Επιτυχία σημαίνει να πετυχαίνεις τους καθημερινούς στόχους σου, μέρα με τη μέρα. @afireworkinprog
Έλεγξε το θυρεοειδή σου! Συμβουλή από τον κατά-15-κιλά-βαρύτερο εαυτό μου την ίδια εποχή την περασμένη χρονιά. @valhowes
Συνήθως δεν τρώω μετά τις 7. Και αν φάω, θα είναι ένα ελαφρύ σνακ. @charjulaun
Αύξησε τις πρωτεΐνες σου, κόβε τα λαχανικά σε μεγάλα κομμάτια και γενικά μαγείρευε υγιεινά όλη την εβδομάδα. @sammie3848
Θες να χάσεις πολλά κιλά; Βρίσκοντας και παραμένοντας σε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα διατροφής/γυμναστικής κατάφερα να χάσω 60 κιλά. Θέλει χρόνο αλλά μπορεί να συμβεί. @SaraSmiles32
Σχεδίασε τι θα φας από την αρχή της μέρας, μην κρατάς το junk food στο σπίτι και μέτρα τις θερμίδες. Α, και μερικές φορές μπορείς να κλέψεις 😉 @GIGenFitness
Kορίτσια! Η γυμναστική με βάρη χτίζει άπαχους μύες, όσο το σώμα μας ΚΑΙΕΙ τις θερμίδες. Μην φοβάστε, κάντε το! @julzmusic
Έχε υπομονή. Μπορεί να μην δεις αποτελέσματα για μήνες αλλά ξαφνικά μια μέρα θα τη δεις τη διαφορά! @TiaraBeth