Σε ηλικία πέντε ετών, η Νορθ Γουέστ, η διάσημη κόρη της Κιμ Καρντάσιαν και του Κάνιε Γουέστ, κατάφερε να αποκτήσει το πρώτο της εξώφυλλο. Χωρίς λογαριασμό στο Instagram ή κανάλι στο YouTube, έχει ήδη αφήσει ανεξίτηλο το πρώτο της ψηφιακό αποτύπωμα. Και ήδη έχει καταφέρει να είναι αρκετά ​​δημοφιλής.

 

Παρακολουθήσαμε την σταδιακή της ανάπτυξη στο Instagram της μητέρας της, στο ριάλιτι «Keep Up With the Kardashians» και στα περιοδικά. Εδώ, επιχειρεί την πρώτη της σόλο εμφάνιση. Το ξεχωριστό της στιλ έχει ήδη συζητηθεί και τελευταία φαίνεται να «κλείνει το μάτι της» και στο μακιγιάζ.

Η Γουέστ, ασχέτως αν το γνωρίζει ή όχι, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μιας γενιάς που συνδέεται άριστα το προσωπικό στιλ  και την ομορφιά. Μετά τους Millenials, με το όνομα «Alpha», υποδηλώνοντας μια νέα αρχή, αυτή η ηλικιακή ομάδα δεν μοιάζει με καμία που έχει δει ποτέ ο κόσμος.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

More from our shoot with North West. Tap the link in bio for more. Report: @alexa_writes ?: @jucophoto set design: @lizzielang hair styling: @chrisappleton1 makeup: @maryphillips #wwdbeauty #northwest

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη WWD (@wwd) στις

Και σε συνδυασμό με τον «Gen Z», τους ελαφρώς μεγαλύτερους ομολόγους της, οι αριθμοί τους είναι ισχυροί. Σύμφωνα με το Γραφείο απογραφής των ΗΠΑ, το 2025, άτομα ηλικίας 17 ετών και κάτω θα αποτελούν το 43% του πληθυσμού των ΗΠΑ. Ήδη, άτομα αυτής της ηλικίας είναι σημαντικοί καταναλωτές ομορφιάς: Σύμφωνα με την NPD, το 69 τοις εκατό των Gen Zers χρησιμοποιούν καλλυντικά και το 68 τοις εκατό έχουν αποκτήσει προϊόντα για την φροντίδας του δέρματος.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

My babies ? @harpersbazaarus

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian West (@kimkardashian) στις

Με αριθμούς αυτού του είδους, οι Alphas και Gen Z αναμένεται να έχουν κοινωνικοπολιτισμικό και οικονομικό αντίκτυπο ίσο με εκείνο των γονιών τους ή των μεγαλύτερων αδελφών τους, των Millennials.