Το «Like Nastya» είναι το κανάλι της 7χρονης Αναστασίας Ραντζισκάγια στο YouTube. Είναι ένα από τα κανάλια που έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Καταγράφει περισσότερα από 100.000.000 θεάσεις (views) κάθε μέρα σε εννέα γλώσσες και τα ετήσια έσοδα του καναλιού ξεπερνούν πλέον τα 25.000.000 δολάρια.

 Η συνταγή επιτυχίας της Αναστασίας

Η μικρή Αναστασία έχει δημιουργήσει το δικό της κοινό, το οποίο βέβαια είναι στην ηλικία της. Στα βίντεό της απεικονίζονται οι περιπέτειές της σε παιδικό περιβάλλον και με αντίστοιχους κώδικες επικοινωνίας. Επίσης, έσπασε τα σύνορα της γλώσσας της και απευθύνθηκε στο αγγλόφωνο κοινό, στα παιδιά της Ινδονησίας και της Κορέας, με ισπανόφωνο και αραβόφωνο κοινό να ακολουθούν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Αναστασία Ραντζισκάγια είναι πλέον ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αστέρια του YouTube με το κανάλι της να βρίσκεται διαρκώς στα πρώτα πέντε της πλατφόρμας.

Δείτε ένα χαρακτηριστικό βίντεο

Τι λέει ο σύμβουλός της

Ο Εγιάλ Μπόμελ, CEO της εταιρείας Yoola που συνεργάζεται με δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου, είναι ο σύμβουλος της Αναστασίας. Ο ίδιος μίλησε για όσα έχει πετύχει η 7χρονη στο Web Summit, το τεχνολογικό συνέδριο που διεξάγεται στη Λισαβόνα.

«Είναι η πρώτη οικογένεια που κατάλαβε πραγματικά την ευκαιρία που προσφέρει η παγκοσμιοποίηση», τόνισε ο Μπόμελ, ο οποίος εφαρμόζει την στρατηγική της Disney, όπως σημειώνει το ertnews.gr που κάλυψε το τεχνολογικό συνέδριο.

«Να καταλαβαίνεις τις πλατφόρμες»

«Έχουν εκατομμύρια subscribers στο YouTube. Είναι πολύ σημαντικό να είσαι συνεπής σε αυτό που κάνεις, αλλά ταυτόχρονα να καταλαβαίνεις και τις πλατφόρμες τις οποίες χρησιμοποιείς. Και επίσης αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να εφαρμόσεις αντίστροφη μηχανική στις πλατφόρμες. Να καταλάβεις πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι τους. Ο αλγόριθμος είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και για να είσαι επιτυχημένος, πρέπει να κατανοήσεις τη λογική τους.

Για παράδειγμα στο Tiktok ή στο YouTube πρέπει να καταλάβεις πώς ο αλγόριθμος προτείνει το σχετικό περιεχόμενο, τι προτείνει και γιατί. Εάν το καταλάβεις αυτό, είσαι στα μισά του δρόμου.

Για παράδειγμα η Νάστια έγινε εξώφυλλο στο Forbes βγάζοντας σε ηλικία 5 ετών 20 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο. Το YouTube σου δίνει τη δυνατότητα να το κάνεις αυτό, παραχωρώντας το 55% των εσόδων από τη θέαση των videos. Αυτό που έχει σημασία είναι να φτιάξεις κάτι διαφορετικό και κάτι ξεχωριστό και αφού μπορείς να το κάνει μία 7χρονη,  τότε οποιοσδήποτε μπορεί να τα καταφέρει».