Όποιος έχει προσπαθήσει ποτέ να δώσει σε ένα παιδί (κάτι άλλο εκτός από δημητριακά ή παγωτό) ξέρει ότι δεν θα θέλει να τρώει πάντα αυτό που του δίνετε, ακόμα και αν γνωρίζετε πόσο καλό είναι για την υγεία και την ανάπτυξή του. Επιπλέον, εάν είστε ήδη γονείς έχετε πιθανότατα διαπιστώσει ότι μόνο και μόνο επειδή το σερβίρετε, δεν σημαίνει ότι θα το φάνε τα παιδιά σας.

Ωστόσο, τα παιδιά, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, χρειάζονται θρεπτικά συστατικά και καλά λιπαρά για τον εγκέφαλό τους, ασβέστιο για τα οστά τους και όλες τις βιταμίνες και τα μέταλλα που προσφέρουν τα λαχανικά.

Διαβάστε επίσης: Μεσογειακή διατροφή και εγκυμοσύνη: Γιατί την προτείνουν οι καρδιολόγοι

Για να απαλλαγείτε από το άγχος και να βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε στο παιδί σας τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, συγκεντρώσαμε τις συμβουλές των ειδικών για ήρεμα γεύματα χωρίς πίεση αλλά και τις καλύτερες τροφές που μπορείτε να τους δώσετε:

Παρφέ γιαουρτιού που θα λατρέψουν τα παιδιά

«Το γιαούρτι είναι μια θαυμάσια επιλογή για πρωινό, σνακ ή ακόμα και επιδόρπιο, αλλά πρέπει να προσέξετε την πρόσθετη περιεκτικότητα σε ζάχαρη», λέει η Katie Andrews, coach παιδικής διατροφής. «Είναι ένα υγιεινό, χορταστικό σνακ που δίνει στο παιδί πρωτεΐνη και βιταμίνη D, ένα θρεπτικό συστατικό που πολλά παιδιά στερούνται».

Το γιαούρτι παρέχει επίσης προβιοτικά, καλά βακτήρια που είναι σημαντικά για τη διατήρηση ενός υγιούς εντέρου. Ένας εύκολος τρόπος για να διαλέξετε ένα υγιεινό γιαούρτι;

Επιλέξτε απλό γιαούρτι χωρίς πρόσθετα σάκχαρα και θυμηθείτε ότι τα περισσότερα γιαούρτια που είναι αρωματισμένα έχουν προσθήκη ζάχαρης. Είναι εύκολο να προσθέσετε γεύση μόνοι σας προσθέτοντας μούρα και πασπαλίζοντας από πάνω δημητριακά ολικής αλέσεως ή δημιουργώντας ένα διασκεδαστικό παρφέ με φρούτα.

Κεσαντίγια με φασόλια

Τα φασόλια είναι μια πολύ θρεπτική τροφή. Είναι γεμάτα με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, ενώ χρειάζονται λίγο χρόνο για να προετοιμαστούν.

Μπορείτε λοιπόν, να αντικαταστήσετε το μοσχαρίσιο κιμά με φασόλια σε μια κεσαντίγια ή να φτιάξετε ζυμαρικά με φασόλια για να δημιουργήσετε ένα γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε άπαχη πρωτεΐνη, χωρίς να ξεχνάτε τις πολύτιμες φυτικές ίνες.

Γλυκοπατάτα σε στικ

Εάν δεν έχετε πολύ χρόνο στην διάθεσή σας αλλά χρειάζεστε ένα θρεπτικό σνακ, πλύνετε καλά μια γλυκοπατάτα, κάντε μερικές τρύπες και βάλτε την στο φούρνο για περίπου πέντε λεπτά, ανάλογα με το μέγεθός της.

Κόψτε την κατά μήκος, αφήστε την να κρυώσει και έπειτα δώστε την στο παιδί. Είτε το παιδί σας είναι 6 μηνών, 6 ετών ή 16 ετών, οι γλυκοπατάτες είναι λαχταριστές και ακαταμάχητες σε κάθε ηλικία. Είναι γεμάτη με βιταμίνη Α, φυτικές ίνες και κάλιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: