Μπορεί τα λαμπάκια στους δρόμους της βρετανικής πρωτεύουσας να μην έχουν σημάνει ακόμα την  έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου στο πάντα εντυπωσιακά στολισμένο Λονδίνο, η νέα όμως εορταστική καμπάνια «London with Love» του οίκου Βurberry φρόντισε γι’ αυτό με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο.
Με πρωταγωνιστή, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το γιο της Βικτόρια και του Ντέιβιντ Μπέκαμ, Ρομέο, στο εντυπωσιακό χιονισμένο σκηνικό του Ed Harcourt διαδραματίζεται το ειδύλλιο ενός νεαρού ζευγαριού υπό τη μουσική υπόκρουση του «the way that I live» του George Lucas. Περιτριγυρισμένο από 50 υπέρκομψους χορευτές με κοστούμια και καμπαρντίνες και ψηλόλιγνες χορεύτριες με παραμυθένια μάξι φορέματα και κοντές κάπες, το σκηνικό αντλεί έμπνευση από τη Χρυσή Εποχή των κινηματογραφικών μιούζικαλ.
«Η εορταστική καμπάνια του οίκου μας, αποτελεί μία πραγματική γιορτή για όλα τα σύμβολα που αγαπάμε στη Burberry: τη κλασική καμπαρντίνα, τα κασμιρένια κασκόλ, την απίστευτη μουσική, το βρετανικό καιρό και τη μοναδική εμπειρία να συνεργαζόμαστε με ταλαντούχα πρόσωπα», δηλώνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Κρίστοφερ Μπέιλι, ο οποίος προσθέτει για τον μικρό διάσημο πρωταγωνιστή της καμπάνιας ότι, «συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι υπέρτατη χαρά να συνεργάζομαι με τον Ρομέο. Είναι χαρισματικος, έχει στιλ και υπέροχη ενέργεια. Είμαι ενθουσιασμένος που και φέτος πρωταγωνιστεί στην εορταστική μας καμπάνια.»
<iframe width=»560″ height=»315″ src=»//www.youtube.com/embed/ojBufhpPgMo» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>